събота, 10 декември 2011 г.

Мария: Чашата ми преля!

Мария: Чашата ми преля!
Мария даде официално изявление по повод, лъжите и клюките, които бяха изписани тези дни по неин адрес.



"Вече седем месеца наред преглъщам и търпя тенденциозното отношение на "мои приятелки" и реални конкуренти. Приемах абсолютно всичко с достойнство с оглед на нашите близки отношения и "така приятелски".

С оглед на това, че вярвах в реални чувства и отношения, възприемах или по-скоро подминавах с достойнство грозните неща изписани за мен, гнусните неща изписани за мен, единствено и само заради това, че не можех да проумея, че може да съществува такова лицемерие, чашата ми преля. Прекалено е болезнено за хората, които много обичам и уважавам, твърде обидно за моето семейство и семейството на човека, когото обичам - много тенденциозно насочено спрямо мен.

Дали техния страх или моята мотивация ги плаши, не съм сигурна, но ще кажа едно - много е грозно и подло от страна на човек, който съм допуснала до себе си, в дома ми, в чувствата ми и никога не съм приемала като колега, а като приятел. Нямате право на това и все пак е ваше лично решение, но аз повече няма да търпя тези неща и ще ги нарека с истинските им имена.

Поднасям моите извинения към хората, които безкрайно обичам и уважавам и които трябва да търпят негативите от работата ми"

Източник hotnews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар