неделя, 22 март 2015 г.

Венета Райкова спира с тв предаванията, ще си почива

Венета Райкова приключи с тв предаванията, ще си почива
Венета Райкова
Бившата водеща на „Горещо" Венета Райкова приключи с телевизията, узна HotArena! Това сподели блондинката пред „България Днес", като добавя, че не съжалява изобщо за взетото решение.
„За момента няма да стартирам ново предаване и съм се отдала на активна почика. Пътувам много, излизам много повече от преди", похвали се Венета, пише hotnews.bg. Юристката по образование няма нищо против да не я дават на малкия екран, дори това да накара хората да я забравят. На мнение е, че постоянното присъствие на едни и същи хора по телевизията уморява. Отделно заради клюките, които се тиражират по неин адрес, си е създавала доста лични проблеми.
За момента няма да стартирам ново предаване и съм се отдала на активна почика.
„Сега правя нещата, за които преди така и не намирах време, но никога не се знае", споделя още Венета. Райкова заведе дело срещу Евгени Минчев за 50 000 лв. за клевета. Този месец бе първото заседание, а решението на съда ще бъде взето в края на април. „Съдът прие исканата от мен сума и скоро ще се разбере какво ще се случи по нататък. Изненадващо за мен Евгени Минчев се държа прилично и нямахме никакви спречквания", разказва Венета. „Ще процедирам така с всеки, който е използвал името ми публично с някаква користна цел. Няма да се обяснявам ни най-малко пред медии или познати, а направо ще търся отговорност в съда", заплаши бившата водеща.

0 коментара:

Публикуване на коментар