сряда, 9 март 2011 г.

След името на Бойко Борисов най-често срещаното име в интернет е на Светлана Василева


Мис Плейбой Светлана Василева
Това сочи медиен мониторинг, поръчан от водеща фирма за мебели. Единствената засега Мис Плейбой Светлана Василева започна нова връзка, но този път не с мъж. Сексбомбата стана рекламно лице на българската компания за луксозни италиански мебели. Навръх 8-ми март коронясаната за най-сексапилната блондинка Светлана подписа договора си, съгласно който през следващите две години ще е лице на фирмата.
През времето на договора скандалната красавица, харесвана от мъжете и мразена от жените им, ще заснеме общо четири фотосесии с нови колекции мебели.
„В продължение на два месеца умувахме кой да ангажираме. Искахме да е лице, провокативно и скандално. Търсехме бунтарка, която живее срещу правилата. Защото нашите мебели са точно такива – провокативни, често извън интериорните традиции, с нахално лъскава и луксозна визия. Поръчах медиен мониторинг на моите служители, който установи, че след Бойко Борисов най-често срещаното име в пресата и интернет е това на Светлана Василева. Така се стигна до взаимното ни сътрудничество”, разкриват от фирмата за мебели.
 Светлана Василева
Предстои „отпечатването” на скандалната блондинка върху билбордове, от които ще разсейва шофьорите.
Снимките, които са дело на фотографа Кирил Христов, не минали без лек инцидент. Авария в Енергото оставила снимачната площадка в шоу-рума на фирмата за известно време без ток и топло, и Светлана пипнала настинка. „Въпреки това, съм адски доволна от новото си амплоа на рекламно лице” – коментира блондинката.

Източник kliuki.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар